Servis
Součástí spolupráce s námi je kompletní záruční a pozáruční servis na veškerý sortiment nabízených produktů. Naší snahou je nabízet zákazníkům servis a pohodlí při užívání zakoupených produktů, ať už se jedná o pravidelný servis profesionálních posiloven či osobní servis u produktů označených servisem u zákazníka. V tomto případě se nemusíte obávat, že by jste produkt někam vozili. Případný problém řeší servisní technik u Vás doma.
Záruční i pozáruční servis můžete objednat buď mailem na reklamace@fitnessland.cz, případně níže uvedeným formulářem, jeho přijetí Vám servisní oddělení potvrdí. Termín a způsob opravy s Vámi bude domluven telefonicky předem.
Vybrané stroje v ceně nad 10 000,- Kč Vám zdarma sestavíme a při předání Vás zaškolíme, jak trenažér obsluhovat. Naši profesionální technici Vám také poradí, jak stroj udržovat, aby Vám co nejlépe a nejdéle sloužil. Levnější stroje většinou není problém nainstalovat svépomocí, ale i u nich si můžete objednat odbornou instalaci naším technikem.
Ke všem strojům v ceně pod 10000,- Kč nabízíme příplatkovou montáž stroje u Vás doma našim servisním technikem. Příplatkové montáže jsou uvedeny v ceníku služeb podle časové a technické náročnosti montáže a seřízení konkrétního produktu. V případě objednání příplatkové montáže se s Vámi telefonicky spojí jeden z našich kvalifikovaných servisních techniků a po dohodě provede montáž a seřízení stroje přímo u Vás doma.
Montáž u kupujícího je vždy zajištěna jedním servisním technikem a je tedy nutné, aby kupující zajistil umístění zboží na místo, kde bude prováděna samotná montáž, případně aby kupující zajistil asistenční osobu či osoby asistující při přemístění zabaleného zboží na místo, kde bude montáž stroje provedena.
Součástí spolupráce s námi je kompletní záruční a pozáruční servis na veškerý sortiment nabízených produktů. Naší snahou je nabízet zákazníkům servis a pohodlí při užívání zakoupených produktů, ať už se jedná o pravidelný servis profesionálních posiloven či osobní servis u produktů označených servisem u zákazníka. V tomto případě se nemusíte obávat, že by jste produkt někam vozili. Případný problém řeší přímo servisní technik u Vás doma nebo Vám může pomoci po telefonu 720 138 903 ( po - pá od 7:00 do 16:00) .